کد خبر : 8509
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 12:46

وزیر دادگستری:

دولت نسبت به معیشت مردم دغدغه‌مند است

دولت نسبت به معیشت مردم دغدغه‌مند است
وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به مشکلات مردم دغدغه‌مند است، گفت: با تلاش دولت برای مهار تورم، میزان نقدینگی از ۳۹ درصد به ۲۹ درصد کاهش یافته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت را خدمت همه دولتمردان و کارکنان دولت در استان قم تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: حضور نیروهای بومی از توفیقاتی است که در دولت مردمی نصیب مردم قم شده است. مدیران بومی نسبت به مشکلات و ضعف‌های استان اشرافیت دارند و با اطلاعات کافی خود می‌توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: بین نمایندگان ۳ قوه در قم تعامل و یکدلی خوبی وجود دارد که مثال‌زدنی است. اطمینان داریم امروز با حضور آقای آقامیری استاندار جدید قم اتفاقات بهتری در استان با همکاری نمایندگان ۳ قوا رقم خواهد خورد.

رحیمی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است. واقعیت این است که اگر به‌‌دنبال تحقق شعار هستیم باید از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: واحد تولیدی و سرمایه‌گذار اگر متوجه شود در استان حامی دارد بدون شک و تردید به تولید و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

وزیر دادگستری عنوان کرد: بابت اینکه امروز این ایستگاه گازی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، باید از مسئولین استان قم تشکر کرد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در برابر مشکلات مردم دغدغه‌مند است، گفت: مجموعه دولت در بخش‌های مختلف همواره می‌کوشد تا مشکلات مردم را حل نماید تا مردم عزیز ما از این مشکلات خارج شوند.

رحیمی درخصوص عملکرد دولت در مهار تورم، خاطرنشان کرد: براساس آمار بانک مرکزی قبل از استقرار دولت سیزدهم میزان نقدینگی از ۳۹/۴ درصد، در خرداد ۱۴۰۲ به ۲۹ درصد کاهش یافته است.

وی در پایان افزود: همچنین صادرات غیرنفتی دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ به ۵۳ میلیارد دلار رسیده که در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.