کد خبر : 5982
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 19:07

اراضی ملی روستای خاوه استان قم رفع تصرف شد

اراضی ملی روستای خاوه استان قم رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از رفع تصرف اراضی ملی در روستای خاوه شهرستان کهک خبرداد و گفت: این اراضی شامل 7 فقره ساخت و ساز، دیوار کشی، اتاقک و استخر بوده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ عباس زینی‌وند   با اشاره به اینکه حراست از عرصه‌های ملی به عنوان یکی از وظایف اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وسعت قابل توجه استان قم نیروها و امکانات محدود یگان حفاظت این اداره‌کل پاسخگوی نیاز موجود نیست و برای تحقق حراست واقعی ما نیازمند مشارکت جدی اقشار مختلف مردم هستیم.

وی بر لزوم همراهی مردم در حراست از منابع طبیعی و انفال تاکید کرد و گفت: باید به شیوه‌ای از انفال بهره‌برداری کنیم که این انفال برای آیندگان نیز باقی بماند.

زینی‌وند با اشاره به اهتمام جدی این یگان در برخورد با متصرفان اراضی ملی تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگلها و مراتع، ۵۰۰۰ مترمربع از عرصه های جنگلی و مرتعی روستای خاوه واقع در پلاک ۲۲۶ اصلی بخش ۵ قم موسوم به خدرآباد خاوه با همکاری عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم رفع تصرف شد و به دولت بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم افزود: این اراضی شامل ۷ فقره ساخت و ساز، دیوار کشی، اتاقک و استخر بوده است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.