کد خبر : 5764
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 18:48

سردار موحد:

هیچ کشوری جرأت مقابله فیزیکی با ایران را ندارد

هیچ کشوری جرأت مقابله فیزیکی با ایران را ندارد
فرمانده سپاه استان قم درخشش ایران در منطقه جهان را دستاورد جهاد در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: امروز هیچ کشوری جرأت مقابله فیزیکی با ایران اسلامی را ندارد .
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛سردار محمدرضا موحد عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم گفت: در سال‌های اخیر به گروه‌های جهادی به عنوان گروه‌های فعال در عرصه محرومیت‌زدایی نگاهی ویژه شده است چراکه این گروه‌ها با توکل بر خدا به دستاوردهای قابل توجه بسیاری رسیده‌اند.

وی جشنواره‌ای همانند روایت جهاد را عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نخستین جشنواره روایت جهاد در سه بخش ادبی، هنری و خبری از آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرد و در ۲۱ رشته به جمع‌آوری آثار اقدام کرد.

فرمانده سپاه استان قم گفت: ۷۵۰ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج سازندگی استان ارسال شده است که با توجه به سطح بالای آثار در بخش‌های مختلف با همکاری اساتید دانشگاه صدا و سیما و سایر اساتید، داوری آثار انجام و ۱۵۰ اثر حائز امتیاز و ۴۴ اثر نیز حائز رتبه شناخته شد که صاحبان آثار مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی از همکاری شهرداری، صدا و سیما، ارشاد، بنیاد علوی، بهزیستی و کمیته امداد در جشنواره روایت جهاد تقدیر کرد و گفت: دبیرخانه این جشنواره به صورت دائمی فعال خواهد بود تا در آینده نیز دوره‌های بعدی جشنواره برگزار شود.

موحد خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمن طی ۴۴ سال اخیر، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند نور در منطقه و جهان درحال درخشش است که اگر در میدان‌های مختلف با روحیه جهادی حضور نمی‌یافتیم نمی‌توانستیم به جایگاه امروز برسیم.

وی دستاوردهای امروز نظام مقدس ایران را مدیون جهاد دانست و گفت: عرصه‌های جهاد متنوع و متفاوت است و دست‌های ما در جهاد باز و دست‌های دشمن بسته می‌شود؛ خداوند متعال همیشه ما را با دشمن روبرو قرار داده است تا ما در تکنیک و تاکتیک قوی شویم و به لطف خدا و با تکیه بر آموزه‌های علوی و حسینی توانستیم عظیم‌ترین فتنه‌های دنیا را خنثی کنیم.

*استمرار نصرت الهی نیازمند جهاد است

فرمانده سپاه استان قم گفت: دشمن در فتنه اخیر همه توان خود را به کار گرفت و هدف اصلی شکست انقلاب و خاموش کردن نور اسلام بود اما خداوند متعال مجدد ما را هدایت و نصرت الهی را شامل حال ما کرد و البته که استمرار نصرت الهی نیازمند جهاد است.

موحد با بیان اینکه دشمنی دشمن همیشه ادامه دار است، تصریح کرد: دشمن برای ناامیدی دل‌ها تلاش می‌کند و سپاه و بسیج هم باید وارد میدان شود و با حل مسائل در میان جامعه امیدافزایی کند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گروه جهادی نباید بیکار باشد، اظهار کرد: همه گروه‌های جهادی باید وارد میدان خدمت به مردم و امیدافزایی شوند، کار گروه‌های جهادی مقدس و امیدآفرین است و امیدواریم بتوانیم این فعالیت‌ها را در عرصه‌های مختلف از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: امروز هیچ کشوری جرأت مقابله فیزیکی با ایران اسلامی را ندارد و جنگ حقیقی ما در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و فکری است، دشمن خرمشهرهای اذهان و قلوب را مورد هدف قرار داده است و هدف ما آزادسازی اذهان و قلوب است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.