کد خبر : 9601
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 15:47

آیت الله حسینی بوشهری:

دوران هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و سربلندی ایران است

دوران هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و سربلندی ایران است
امام جمعه قم، هشت سال دفاع مقدس را نماد عزت و سربلندی ملت ایران خواند و گفت: این دوران بی شک برای نسل آینده از نظر هویتی دارای ارزش و اهمیت خواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، خطیب نماز جمعه این هفته قم گفت: بی‌تردید سال‌های دفاع مقدس ویژگی هویت یابی برای نسل آینده دارد و ملت ایران با افتخار می‌توانند از این دوران در منطقه و بین الملل یاد کنند.

وی دفاع مقدس را نماد استکبار ستیزی، مردمی بودن، عاشورایی شدن و رشد و تعالی جوانان آن دوران دانست و افزود: ۸ سال دفاع مقدس عرصه توانمندی انقلاب اسلامی ایران و همچنین بیداری کشور‌های دیگر شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته از رئیس جمهوری برای سخنرانی در مجمع جهانی سازمان ملل و طرح موضوعات چون خانواده، قرآن و دینداری تشکر کرد و ادامه داد: امسال حجت الاسلام رئیسی قرآن نماد دینداری را هنگام سخنرانی در دست گرفت و همچنین در خانه دشمن خواستار محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا برای شهادت سردار سلیمانی شد که این امر مایه مباهات و افتخار است.

خطیب جمعه این هفته قم اشاره‌ای به اول مهر آغاز سال تحصیلی دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان داشت و گفت: با توجه به اینکه خواستار تربیت دانش آموز، دانشجو و طلبه با محوریت تحقیق و پژوهش هستیم، می‌خواهیم که محیط دانشگاه و مدارس محیط عفاف و حجاب باشد.

وی افزود: وضعیت باید به گونه‌ای باشد که در فضای مجازی نبینیم و نشنویم که محیط علم و دانش تبدیل به فضایی شده که انسان شرم دارد آن را بازگو کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.