کد خبر : 7793
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 17:59

نائب رئیس مجلس:

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد/قیمت نان نباید بدون برنامه منطقی افزایش پیدا کند

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد/قیمت نان نباید بدون برنامه منطقی افزایش پیدا کند
نائب‌ رئیس مجلس با اشاره به اینکه مردم به دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد، گفت: دولت فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در کشور ندارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران رسانه‌های استان قم به مناسبت روز خبرنگار که در دفتر این نماینده برگزار شد با اشاره به اینکه  رسانه‌ها بازوی توانمند هر مجموعه‌ای هستند، اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.
وی ادامه داد: بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس همواره تلاش کرده‌ام نسبت به رسانه‌ها توجه ویژه داشته و اگر مسئله‌ای نیاز به رسانه‌ای شدن داشته پاسخگوی خبرنگاران عزیز بوده‌ام.

مردم به دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه مردم به دنبال اقدام و عمل هستند، گفت: زمانی که فردی در انتخابات مجلس رأی می‌آورد تکلیف شرعی و قانونی به وی سپرده شده است که باید به آن عمل کند، واقعیت این است که مردم ما از گفتاردرمانی خسته شده و به دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد.
وی اضافه کرد: در بین مردم مطلبی مبنی بر افزایش قیمت بنزین اعلام می‌شود که این گونه نیست. واقعیت این است که مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به‌سوی واردات بنزین می‌رود که با دلار امروز واردات بنزین بسیار هزینه بر است؛ اما باتوجه‌به وضعیت امروز جامعه، امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد
حجت‌الاسلام ذوالنوری افزود:  این موضوع را بارها به دولت اطلاع داده‌ایم و از شما خبرنگاران نیز می‌خواهم که به مردم برسانید که دولت فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در کشور ندارد.
وی در ادامه با اشاره به بخشنامه افزایش قیمت نان در استان‌ها، تأکید کرد: در بحث قیمت نان موضوعی که مطرح می‌شود این است که این روزها پخت نان برای نانواها صرفه اقتصادی ندارد و به همین دلیل انگیزه برای تولید نان باکیفیت کاهش پیدا کرده است.

قیمت نان نباید بدون برنامه منطقی افزایش پیدا کند
نائب رئیس مجلس اضافه کرد:  دراین‌خصوص مجلس پیشنهاد داد که دولت نسبت به رفع این مشکل ورود کند. برای مثال گفتیم که یارانه‌ای که دولت برای نان به نانواها می‌دهد را قطع کرده و مستقیم به مردم اختصاص دهد و در مقابل آرد به‌صورت آزاد به دست نانواها برسد.
وی تأکید کرد: در این موضوع هم به دولت گفته‌ایم که قیمت نان را بدون برنامه منطقی افزایش ندهد و اگر این موضوع رخ دهد از چهارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام ذوالنوری  در ادامه با اشاره به لایحه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بحث جرم‌انگاری کشف حجاب در قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است. مجلس و دولت در خصوص این موضوع تصمیم به تدوین لایحه عفاف و حجاب گرفتند.
وی بیان کرد: در حال حاضر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به‌عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون فرهنگی نیز به‌عنوان کمیسیون فرعی در حال بررسی و تدوین هستند تا یک لایحه بازدارنده و مفید به تصویب برسد.
نماینده مردم قم در مجلس در پایان با اشاره به آخرین وضعیت مترو قم اظهار کرد: خط یک پروژه مترو قم آماده بهره‌برداری است و با ورود وزیر کشور به این مسئله مقرر شده مشهد چند رام قطار را به قم اختصاص دهد.
وی افزود: در خصوص فرودگاه قم هم قرار شده است که فرودگاه قم هم باری و هم مسافری باشد و مدیریت این فرودگاه به منطقه ویژه سلفچگان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.