کد خبر : 5511
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 17:03

در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد؛

رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در قم

رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در قم
پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در سه رشته شعر کلاسیک و نو، داستان و پویش کتابخوانی غدیر از سوی بنیاد فرهنگی امامت رونمایی شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ ظهر امروز سه شنبه آئین رونمایی از نشان و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری ارادت که با همت بنیاد فرهنگی امامت در سالن همایش‌های این بنیاد در قم برگزار و رونمایی انجام شد.

حجت الاسلام محمد مهدی شاهینی، رئیس برگزاری این جشنواره در آئین رونمایی اظهار داشت: اولین بخش از جشنواره ارادت که امسال برگزار می‌شود شامل بخش ادبی در سه رشته شعر کلاسیک و نو، داستان و پویش کتابخوانی غدیر است.

رئیس برگزاری این جشنواره افزود: امید است بنیاد فرهنگی امامت بتواند در طول سال در موضوع امامت و غدیر رویدادهای هنری زیادی را رقم بزند و عموم مردم می‌توانند آثار خود را به اولین جشنواره فرهنگی و هنری ارادت ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا روز عید غدیر پیش رو عنوان کرد و گفت: از مخاطبان جشنواره می خواهیم تا برای بارگذاری آثار خود به سایت بنیاد فرهنگی امامت مراجعه کنند.

رئیس برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» قم بیان داشت: داوری آثار ارسالی از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه برگزار شده و مراسم اختتامیه نیز ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهینی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی امامت بنیادی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی را در دستور کار خود داشته است که فعالیت آن از سال ۸۲ در تربیت نیروی آگاه و مدافع حریم ولایت آغاز شده است.

وی تاکید کرد: اکنون بدنه جامعه با سوالات زیادی در حوزه اعتقادات مواجه است که بهترین زمینه برای انتقال زبان دین، هنر و ادبیات است از این رو دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی هنری ارادت در در حوزه امامت و غدیر امروز رسماً افتتاح شد.


انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.