کد خبر : 3899
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 8:29

معاون استاندار قم مطرح کرد:

پارسال بیش از ۲۴۵ میلیون تردد در جاده‌های قم ثبت شد

پارسال بیش از ۲۴۵ میلیون تردد در جاده‌های قم ثبت شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان این که سال گذشته ۲۴۷ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۹۷ تردد جاده‌ای در استان ثبت شد، موضوع ایمنی جاده ها را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت:دستگاه های مسئول باید اهتمام بیشتری درخصوص افزایش ایمنی جاده ها داشته باشند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های استان قم، طی سخنانی بیان کرد: نقص فنی خودروها، اشتباهات فردی و نا ایمن بودن راه‌ها و جاده‌ها ۳ دلیل اصلی تصادفاتی بوده که ما در این سال‌ها شاهد آن بوه‌ایم.

وی افزود: یکی از راه‌کارهایی که می‌توان از افزایش تصادف ها و سوانح رانندگی جلوگیری کرد، بحث افزایش ایمنی راه‌ها و جاده‌هاست و باید دستگاه‌های متولی نسبت به این موضوع مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

معتمدی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌ها که در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرای تعریض محور دستجرد در سه جبهه کاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری آغاز شده است. همچنین بهسازی روکش آسفالت محور قم قنوات به اندازه ۱۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد بهسازی محور جعفریه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در سه مقطع درحال اجراست، در زمینه بهسازی راه‌های روستایی نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی اقداماتی را از تیرماه سال ۱۴۰۱ انجام داده‌ایم که امیدواریم تا تیرماه سال جاری این عملیات به پایان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.