کد خبر : 12481
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 13:53

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نشست تخصصی سفر، زیارت و سلامت فردا در قم برگزار می شود

نشست تخصصی سفر، زیارت و سلامت فردا در قم برگزار می شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری نشست تخصصی سفر، زیارت و سلامت با هدف توسعه گردشگری سلامت در شهرهای زیارتی قم، مشهد و شیراز فردا چهارشنبه خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهدی مصری امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی هماهنگی برگزاری «گردشگری سلامت» با محوریت سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز گفت: موضوع طبیعت‌گردی و گردشگری سلامت با محوریت توجه به تولیدات دارویی، تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و همچنین فرآورده‌های سنتی طبیعی و مکمل نیازمند توجه ویژه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با تأکید بر لزوم توجه جدی به دیپلماسی علمی در گردشگری سلامت تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و حضور فعالین اقتصادی در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود؛ نشان از اهمیت و جایگاه برگزاری همایش ملی است.

همچنین دکتر جهانگیری مشاور عالی و اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزاری همایش را سرآغاز توسعه گردشگری در شهرهای زیارتی دانست و گفت: این همایش با شعار «سفر، زیارت و سلامت» روزهای ششم و هفتم دی‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار خواهد شد.

دکتر جهانگیری ارائه ابعاد مختلف خدمات بین‌المللی سلامت را مورد توجه قرار داد و گفت: در این همایش سعی بر این است به موضوعاتی چون موانع توسعه گردشگری، ضمانت‌های اجرایی، بیمه، اقتصاد دانش‌بنیان، مشوق‌های صادراتی و دیپلماسی اقتصادی توجه شود.

نشست تخصصی گردشگری سلامت با محوریت سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز فردا در قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.