کد خبر : 5658
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 18:23

دستگاه‌های اجرایی استان قم در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مشارکت کنند

دستگاه‌های اجرایی استان قم در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مشارکت کنند
نماینده مردم قم در مجلس بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تاکید کرد و گفت: مجموعه‌هایی از جمله ارشاد، ورزش و جوانان، شهرداری و استانداری از غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت حمایت کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در دفتر این شخصیت سیاسی انجام شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در مساجد، گفت: مدیر ستاد کانون های مساجد قم با فکر و تیم انقلابی کار را پیگیری می‌کند و ما به ایشان اعتماد و اطمینان داریم.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد امسال را خیلی خوب شروع کردند و من به عنوان نماینده مجلس هر چه بتوانم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی مسجد و کانون کمک خواهم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: من از سن دوازده سالگی در مسجد فعالیت فرهنگی داشتم و به مشکلات و موانع کارهای فرهنگی کاملا مطلع هستم؛ لذا هر چه بتوانم برای فعالیت های فرهنگی در کانون و مسجد تلاش می‌کنم.

وی از دستگاه‌ها مختلف از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان، استانداری و شهرداری خواست تا در راستای غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت کمک و حمایت کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات فراغت استان پرداخت و برنامه‌های این ستاد برای تابستان را تشریح کرد.

وی در ادامه به کمبودها و نیازهای ضروری از جمله امکانات و تجهیزات و مطالبات کانون‌ها و مساجد اشاره کرد و افزایش امکانات آموزشی، اردویی و ورزشی ویژه مساجد را از ضروریات دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.