کد خبر : 12602
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 9:32

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان قم

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان قم
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با تشریح برنامه های هفته زن در استان گفت: در این هفته ۶ برنامه استانی برنامه ریزی شده است که مهمترین برنامه، رونمایی از پوستر کنگره زنان تاثیرگذار استان قم است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ زینب عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طی جلساتی که با حضور مدیران دستگاه های استان برگزار شد مقرر گردید که در هفته زن برنامه هایی به صورت سراسری و همچنین به شکل اختصاصی درون دستگاهی برگزار شود.

وی افزود: تمام دستگاه های استان در این هفته برنامه هایی را ویژه بانوان و خانواده های کارکنان خود برای ارج نهادن به مقام بانوان و مادران برگزار می کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم، گفت: در همین راستا در این هفته ۶ برنامه استانی برنامه ریزی شده است که مهمترین برنامه، رونمایی از پوستر کنگره زنان تاثیرگذار استان قم است که با حضور استاندار قم نیز برگزار می شود و در این کنگره بانوان نخبه و کارآمد استان در هشت عرصه شناسایی و مشغول به فعالیت می شوند.

وی افزود: این هشت کارگروه شامل فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی و همچنین ورزش است.

عبداللهی گفت: هر بخش دارای یک تیم علمی و اجرایی است که این تیم بندی از ابتدای کلید خوردن کنگره مشغول به کار می شود و پس از داوری و انتخاب افراد برگزیده کنگره اصلی در ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم اظهارکرد: محفل شعر مادری از دیگر برنامه های مهم هفته زن است که با سه محور غزه بی مادر نیست، معجزه مادری و مادران شهدا، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به پیاده روی طریق المهدی (عج) در هفته زن در قم بیان کرد: این پیاده روی با حضور گسترده مردم و در قالب های حرکت موتوری و ماشینی و… اجرا می شود.

وی یادآورشد: در روز میلاد حضرت زهرا (س) نیز جلسه مشاورین ادارات با حضور استاندار برگزار می شود و عصر میلاد نیز جشن عمومی بزرگ در حرم مطهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ای محله محور در هفته زن توسط بسیج بیان کرد: دو برنامه نیز پس از ایام ولادت برگزار می شود که شامل برنامه کتابت قرآن کریم توسط ۳۰ بانوی هنرمند است که در ۲۱ دی ماه برگزار می شود و همچنین برنامه جشن تکلیف دختران در حرم مطهر که ۲۸ دی ماه برگزار می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.