کد خبر : 2519
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 12:42

انجام مرحله اول قرعه کشی متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم

انجام مرحله اول قرعه کشی متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم
اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد: قرعه کشی مرحله اول برای متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی مسکن برای معرفی به پیمانکاران انجام شده است.
به این خبر امتیاز دهید

اداره کل راه و شهرسازی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قرعه کشی مرحله اول برای متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان برای معرفی به پیمانکاران انجام شده است که در این مرحله ۱۲ هزار نفر در قرعه کشی برگزیده شدند.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی متقاضیانی که پیش از این و در زمان مقرر اعلام شده ۸۰ میلیون تومان واریز کرده اند در قرعه کشی حضور داشته اند.

تا دو هفته آینده (پایان اسفند ماه) برای منتخبین مرحله اول قرعه کشی (۱۲ هزار نفر)، در مقابل وضعیت پروفایل، علاوه گزینه تخصیص پروژه ۵۶۰ هکتاری، اسم و نام پیمانکار هم درج می‌شود.

لطفا از مراجعه حضوری به دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، برای استعلام و سوال کردن در خصوص منتخب بودن لیست قرعه کشی خودداری نمایید. صرفا متقاضیان با مراجعه به پروفایل می‌توانند از منتخب شدن یا نشدن مرحله اول قرعه کشی کسب اطلاع نمایند.

مرحله بعدی قرعه کشی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است: قرار است ۳۵ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری برای متقاضیان نهضت ملی مسکن ساخته شود که عملیات اجرایی این واحد‌ها در سه مرحله پیش بینی شده است و در مرحله اول قرار است واحد‌های مسکونی برای ۱۲ هزار نفر ساخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.