کد خبر : 13019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 16:49

شهربازی ۷۲ تن قم با وسایل جدید و استاندارد افتتاح می‌شود

شهربازی ۷۲ تن قم با وسایل جدید و استاندارد افتتاح می‌شود
مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: شهربازی ۷۲ تن با وسایل جدید و استاندارد در دست احداث است و در دهه فجر امسال به‌طور کامل افتتاح می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهرداد روحانی وزیری در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم به مطالبات مردم منطقه ۳ قم که در مسجد قبا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در قم اظهار کرد: شهربازی منطقه ۷۲ تن با وسایل جدید و استاندارد در دست احداث است و در بازه زمانی دهه فجر به‌طور کامل افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص صنوف مزاحم در بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید قندی اخطارها انجام و مراحل قانونی طی شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم در ادامه افزود: اگر تاکنون اقدام نهایی در خصوص صنوف مزاحم بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید قندی نشده به خاطر مراعات حال کسبه بوده است.

روحانی وزیری خاطرنشان کرد: ما برای رفع مشکل صنوف مزاحم، آماده جا به جایی اصناف به شهرک خودرو قم هستیم.

* مساجد در امور فرهنگی و تربیتی ورود جدی‌تری داشته باشند

حسین محمدرضایی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این نشست طی سخنانی گفت: روزی در این مسجد پربرکت، اعزام به جبهه دفاع مقدس انجام می‌شد و امروز ما شاهد حضور جوانان پرشور و نشاط برای فعالیت در مسجد هستیم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مسجد محور است و ما از فعالیت‌های فرهنگی مسجد مانند گروه سرودها، مسابقات ورزشی و برنامه‌های تربیتی حمایت می‌کنیم.

محمدرضایی در ادامه گفت: ما حتی حاضر هستیم برنامه‌های فرهنگی مساجد را با همکاری صداوسیما در شبکه‌های تلویزیونی نمایش دهیم.

وی در ادامه افزود: ده‌ها میلیارد تومان از بودجه فرهنگی قم به مسجد داده شده و ما انتظار بیشتری از مساجد برای گسترش فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.