کد خبر : 7532
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 18:26

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج:

شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است

شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است، گفت: حاج قاسم خروجی انقلاب و سرباز امام خامنه‌ای بودند و نباید ایشان را از مردم جدا دانست و در این صورت است که می‌توانیم به وحدت و انسجام در انقلاب برسیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار حسین معروفی در نشست با مسئولان پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه گفت: بسیج طلاب و روحانیون باید مروج اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی افزود: بسیج طلاب و روحانیون ظرفیت بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی است و ما نیازمند تحول به دست طلبه‌های بسیجی هستیم تا اسلام اهل بیتی را هرچه بهتر و بیشتر در جامعه گسترش دهیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، روحانیت را نماد دین در جامعه دانست و گفت: بسیج طلاب دارای یک حوزه عمیق فکری است و وظیفه جهت دهی به فعالیت سایر اقشار بسیج را به عهده دارد.

وی سعادت انقلاب اسلامی را پیروی از فرامین امامین انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال اثرگذاری روی نسل جوان ما و به خصوص قشر نوجوان و جوان هستند و می‌خواهند مردم را از اهل بیت (علیهم السلام) جدا کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی اهداف شومی را در پیش گرفته که از جمله آن‌ها جلوگیری از فرزندآوری، ترویج طلاق، کاهش ازدواج، گسترش اعتیاد و… است و در حال حاضر نیز روی موضوع عفاف و حجاب تمرکز کرده و ما باید با تمام توان با این هجمه‌ها مقابله کنیم.

سردار معروفی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در دوره کنونی گفت: بسیج طلاب و روحانیون باید مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی و روشنگری کند و خصوصاً در استان‌های مرزی و حاشیه‌ای بیش از گذشته فعال باشد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام نیز در این نشست با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: ما باید این فریضه را در جامعه احیا کنیم تا اسلام و قرآن در جامعه جاری و ساری شود.

سردار محمد رضا موحد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به امکانات خاصی ندارد گفت: امام حسین (علیه السلام) این نکته اساسی را به ما آموختند و بزرگترین آموزه عاشورا این بود که شهادت در راه خدا و برای حفظ دین خدا در هر مقام و مرتبه‌ای از اوجب واجبات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.