کد خبر : 9940
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 18:26

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد:

کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری متهم در قم

کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری متهم در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۱۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری تیبا در این استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ حسن هاشم نیا در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی احدی از قاچاقچیان مواد مخدر به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارد، باعث شد موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم در استان یزد زندانی رأی باز بوده که با تمرکز اطلاعاتی بر روی نامبرده یک دستگاه خودروی سواری تیبا از وی شناسایی و در هنگام انتقال محموله مواد مخدر متوقف شد.

سرهنگ هاشم نیا ادامه داد: در بازرسی از داخل خودروی موصوف، در جاساز تعبیه شده در کف خودرو، تعداد ۳۷ بسته مواد مخدر به وزن ۱۷ کیلو و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.