کد خبر : 9123
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 9:34

قانون در برابر رسانه‌هایی که با معاندان نظام هم صدا هستند، می‌ایستد

قانون در برابر رسانه‌هایی که با معاندان نظام هم صدا هستند، می‌ایستد
کارشناس رسانه گفت: رسانه‌های داخلی که با رسانه‌های معاند هم‌گرایی و هم صدایی دارند، بدانند که قانون در برابر آن‌ها می‌ایستد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدکاظم انبارلویی  با اشاره به توقیف سایت خبری انتخاب اظهار داشت: وزیر اطلاعات اسرائیل اخیراً در دیدار با گردانندگان بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال، رادیو فردا و صدای آمریکا بیان کرده که ایران در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است و دنیای مدرن باید مانند دیوار در برابر ایران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در رأس افرادی که با  این وزیر دیدار کردند، علی‌اصغر رمضان‌پور مدیر ایران اینترنشنال بود، فردی که در زمان دولت خاتمی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد وقت بود.

سردبیر پیشین روزنامه رسالت تأکید کرد: این شخص در کنار بیش از ۳۰۰ روزنامه‌نگاری که در رسانه‌های معاند مشغول به کار هستند، یک زمانی در ایران قلم می‌زدند و امروز صدای آن‌ها را از رسانه‌های معاند نظام می‌شنویم.

وی بیان داشت: این اتفاق نشان می‌دهد که کسانی در داخل کشور تمرین وطن‌فروشی کرده و به انعکاس دیدگاه‌های اتاق جنگ نرم اسرائیل، امریکا و انگلستان علیه ایران می‌پردازند و زمانی که این قضیه لو می‌رود به خارج کوچ می‌کنند و در رسانه‌های معاند مشغول به کار می‌شوند.

انبارلویی تصریح کرد: در این تردیدی نیست که عده‌ای در داخل شعبه‌ای از یک رسانه معاند هستند هر چند که بعضاً به دنبال اثبات این موضوع هستند که با آن‌ها ارتباطی ندارند و این تیترها و اخبار مشترک تصادفی است.

وی بیان داشت: در طی دو دهه اخیر آمریکا علیه ایران جنگ نرم و شناختی به راه انداخته و در این جنگ، رسانه‌های داخلی که با آن‌ها هم‌گرایی و هم صدایی دارند،  بدانند که قانون در برابر آن‌ها می‌ایستد و نمی‌گذارد حقوق ملت ایران ضایع شود.

سردبیر پیشین روزنامه رسالت تصریح کرد: انتظاری که می‌رود این است که کسانی که در خدمت آمریکا هستند از این مسیر برگردند.

منبع: قم فردا
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.