کد خبر : 11764
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 17:14

آیت‌الله نوری همدانی:

شکست هجمه تبلیغاتی دشمن با تلاش انقلابی مسؤولان محقق خواهد شد

شکست هجمه تبلیغاتی دشمن با تلاش انقلابی مسؤولان محقق خواهد شد
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی موجود سعی در تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام اسلامی و القای ناکارآمدی آن دارد، این هجمه باید درهم شکسته شود؛ این مهم تنها با تحقیق، بکارگیری افراد متخصص و متعهد و تلاش انقلابی مسؤولین محقق خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار با داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: میزان عملکرد شما، رضایت مردم است.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: در اسلام سه نوع وظیفه و مسئولیت معین شده است؛ اول خودسازی است، اینکه هر انسانی وظیفه دارد براساس موازین اسلامی و الهی خود را آنچنان که شایسته است بشناسد، دومین وظیفه، اجتماعی است، انسان به صورت ذاتی موجودی اجتماعی است و یک نفر به تنهایی قادر به تامین همه احتیاجات خود نیست اما باید توجه داشت که همچنان که از مواهب جامعه بهره‌مند هستیم، وظایفی نیز در برابر آن بر عهده داریم.

وی اضافه کرد: پیش از قبول هرگونه مسئولیتی باید از خود پرسید آیا شایسته آن هستم؟ آیا از عهده آنچه به من محول شده برخواهم آمد؟ یا خیر. شغل‌ها مسئولیت آفرین هستند.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه تصریح کرد: حضرت امیر المومنین علی (ع)، در نامه ششم نهج البلاغه می‌فرمایند: شغل و مسئولیت شما وسیله امرار معاش نیست بلکه امانتی است از جانب خدا که در فردای قیامت از شما درباره آن سوال خواهد شد، همه شما امانت دار هستید و مسئول.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی، بر لزوم ریشه‌یابی و پیگیری رفع این مسائل تا حصول نتیجه لازم تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن با بهره گیری از مشکلات اقتصادی موجود سعی در تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام اسلامی و القای ناکارآمدی آن دارد، این هجمه باید درهم شکسته شود؛ این مهم تنها با تحقیق، بکارگیری افراد متخصص و متعهد و تلاش انقلابی مسئولین محقق خواهد شد.

نوری همدانی گفت: میزان و ترازوی عملکرد شما رضایت مردم است، مردم باید نتیجه تلاش‌های شما را در سفره‌های خود حس کنند، مردم ما بسیار صبور،  قابل احترام و لایق بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به اخبار و اتفاقات اخیر پیرامون مسئله فلسطین و به ویژه غزه، بر لزوم ایجاد و حفظ اتحاد بین کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای مستقل و ضد نظام امپریالیستی تاکید و عنوان کرد: امروز استکبار جهانی تمام قد در کنار رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل ایستاده است؛ هر چند محور مقاومت همچون همیشه با تمام قدرت در برابر نظام سلطه ایستاده است و پوزه آن را به خاک خواهد مالید اما استیصال و تعلل برخی کشورهای اسلامی در برابر این دشمن مشترک جهان اسلام و بشریت جای تاسف دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.