کد خبر : 15207
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 9:48

متقاضیان تایید اولیه و تایید نهایی قم به مرور تخصیص زمین می شوند

متقاضیان تایید اولیه و تایید نهایی قم به مرور تخصیص زمین می شوند
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: متقاضیانی که وضعیت پروفایل آن ها در وضعیت تایید اولیه (مدیر) و نهایی است با اولویت زمان ثبت نام به مرور تخصیص زمین خواهند شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حسین زنجیرانی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان قم بیش از ۳۳ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در وضعیت پروفایل تایید اولیه و نهایی هستند که به این افراد به مرور و براساس اولویت زمان ثبت نام، زمین تخصیص داده می شود.

وی افزود: بخشی از این متقاضیان، ثبت نام کنندگان سال ۱۴۰۰ هستند که این افراد در اولویت قرار خواهند داشت.

زنجیرانی در خصوص نحوه تخصیص زمین این افراد گفت: این افراد نیاز به اقدامی نخواهند داشت و تخصیص زمین و سایت مربوطه با در نظر گرفتن تاریخ ثبت نام و در شرایط مشابه با فرآیند قرعه کشی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: به مرور اراضی سایت‌های پرنیان و قنوات، قطعه بندی و تفکیک می‌شود که به فراخور قطعات تفکیک شده، مرحله به مرحله به متقاضیان تخصیص زمین داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: مراجعه یا عدم مراجعه این افراد به اداره کل و اخذ دستور و حضور در برنامه دیدار و ملاقات مردمی تاثیری در تسریع تخصیص زمین نخواهد داشت و طبق روال گفته شده و با اولویت ثبت نام کنندگان سال ۱۴۰۰ تخصیص‌ها انجام می‌شود و اولویت تخصیص زمین با متاهلین است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت:حدود ۷ هزار متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دریافت زمین نیز در وضعیت تایید اولیه و تایید نهایی هستند که این متقاضیان نیز براساس زمان ثبت نام تخصیص خواهند شد.

زنجیرانی در پایان گفت: سامانه برای ثبت نام جدید در استان قم باز نیست و هر زمان که سامانه برای ثبت نام بازگشایی شود از طریق این اداره کل و رسانه‌های جمعی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.