کد خبر : 1337
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 17:51

اهانت نشریه فرانسوی نشان از شکست دشمنان در توطئه های خود علیه ملت ایران است

اهانت نشریه فرانسوی نشان از شکست دشمنان در توطئه های خود علیه ملت ایران است
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بااشاره به اینکه ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته ایم، گفت: اهانت نشریه فرانسوی نشان از شکست دشمنان در توطئه های خود علیه ملت ایران است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیات قران کریم و مطالعه تاریخ انبیاء الهی و ائمه معصومین علیهم‌السلام، علت و شکل هجمه‌های کافران، مشرکین و معاندین به رهبران آسمانی را به خوبی بیان می‌کند؛ دشمنی و کینه‌توزی با رهبران الهی و سیتزه‌جویی با جریان توحیدی، همیشه در نیات شوم آنها بوده و هدفی جز خاموش نمودن نور حق و مقابله‌ی با جریان حق نداشته‌اند.
قرآن کریم در برابر تلاش مذبوحانه کفار می‌فرماید: «الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ»
خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه می‌کند.

تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که دشمنان هرگاه در توطئه‌هایشان علیه ملت و رهبری ایران اسلامی با شکست مواجهه شدند، همان رویه شیطانیِ کافران و مستکبران را به اشکال مختلف، نشان داده‌اند و شکست‌های خود را اینگونه بروز می‌دهند و در حقیقت اینگونه اعمال، انفعال دشمنان در برابر جریان مقاوم حق می‌باشد.

بی‌شک دشمنان ایران اسلامی، نقش بی‌بدیل رهبری الهی را در خنثی‌سازی نقشه‌های پلید آنان را، مهمتیرین عامل پیروزی ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان دیده‌اند و بر همین اساس، نقاب از چهره نفاق خود برداشته‌اند و زبان و قلم خود را در بی‌شرمانه‌ترین شکل بکار بسته‌اند که البته کاری بیهوده است و طبق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی، با شکستی بزرگتر روبرو خواهند شد.

در روزهای اخیر نیز همنوا با یاوه‌گویی‌های جریان معاند، نشریه‌ای فرانسوی، باطن و عمق بُغض خود را از عمود خیمه اسلام و رهبر مسلمین و مرجعیت شیعه، به شکلی سخیف نشان داد که دنائت، رذالت و خباثت گردانندگان این نشریه و همفکران آن را نشان می‌دهد.

ما معتقدیم که جریان حق در هر زمانی، شکننده هیمنه‌ی ستمگران و زورگویان بوده و این گفتمان هر روز بیشتر مورد اقبال جهانیان قرار گرفته و دشمنان مانند همیشه با شکستی دیگر مواجه خواهند شد.

ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته و بر همین پیمان، مقاوم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیاد- استاد حوزه و دانشگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.