کد خبر : 8048
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 8:15

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

افزایش ۷۰ درصدی هزینه سرویس مدارس در قم

افزایش ۷۰ درصدی هزینه سرویس مدارس در قم
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم از افزایش ۷۰ درصدی هزینه سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  شاهسواری در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: تعرفه نرخ کرایه سرویس‌های مدارس بر مبنای متغیر‌هایی همچون مسافت منزل تا مدرسه، نوع وسیله نقلیه و هزینه‌های جاری خودرو تعیین شده که هم به نفع والدین و هم رانندگان سرویس‌ها باشد.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید در خودرو‌های پراید و تیبا با ۴ سرنشین برای هر دانش آموز با پنجشنبه‌های تعطیل ماهیانه ۵۳۲ هزار تومان و پنجشنبه‌های دایر ۶۲۲ هزار تومان، این میزان برای خودرو‌های سمند، پژو و خودرو‌های مشابه ماهیانه ۵۷۶ هزار تومان با پنج شنبه‌های تعطیل و برای پنجشنبه‌های دایر ۶۷۵ هزار تومان و برای خودرو‌های ون ۳۵۳ هزار تومان با پنجشنبه‌های تعطیل و برای پنجشنبه‌های دایر ۴۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم با بیان اینکه نرخ پایه بر مبنای هر سه کیلومتر محاسبه شده گفت: در صورت افزایش سه کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۱۰ درصد تا سقف ۱۰ کیلومتر پیش بینی شده است.

وی تائید صلاحیت اخلاقی، انتظامی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی برای رانندگان از سوی سازمان تاکسیرانی را از دیگر مصوبات جلسه امروز دانست و افزود: با وجود اعلام آمادگی ۸ شرکت حمل و نقل و قرار گرفتن ۱۰ هزار سرویس در اختیار مدارس همچنان کمبود در این زمینه وجود دارد که سازمان تاکسیرانی قول پوشش کامل را داده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم هم با بیان اینکه شرایط کرونا باعث شد بسیاری از رانندگان سرویس‌های مدارس وارد شغل‌های دیگر شوند، گفت: با این وجود سال قبل ۱۲ هزار دانش آموز تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل تاکسیرانی سرویس دهی شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.