کد خبر : 2516
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 12:39

تمهیدات شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان:

اختصاص ۱۶۰ هکتار پارکینگ و ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای زائران

اختصاص ۱۶۰ هکتار پارکینگ و ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای زائران
معاون خدمات شهری شهرداری قم از اختصاص ۱۶۰ هکتار پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران و ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی همشهریان و مسافران خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

معاون خدمات شهری شهرداری قم امروز در نشست خبری از اختصاص ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی همشهریان به مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت شبکه اتوبوسرانی قم در شب نیمه شعبان رایگان است.

مهدی اصفهانیان با اشاره به اینکه مسیر‌های ۵ گانه برای جا به جایی همشهریان قمی به مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان پیش بینی شده است افزود: این مسیر‌ها شامل میدان نبوت، میدان مطهری، میدان امام خمینی، پردیسان مسجد فاطمه الزهرا و ابتدای بلوار شهید صدوقی است.

وی در خصوص تمهیدات شهرداری در خصوص تسهیل ترافیک منتهی به مسجد مقدس جمکران گفت: امسال ۱۶۰ هکتار با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو و ۴ هزار موتور سیکلت و ۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد مقدس جمکران آماده سازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: برای تسریع در جابه جایی ترافیکی سمت غربی بلوار پیامبر عظم به استقرار موکب‌ها اختصاص یافته و سمت شرقی بلوار نیز برای تردد خودرو‌ها و جابه جایی زائران و مسافران پیش بینی شده است.

اصفهانیان به پیش بینی هواشناسی در خصوص احتمال بارندگی در شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: شهرداری قم در این زمینه نیز ۶ بوستان و سوله‌های بحران، سوله‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری، مساجد، هیئت‌ها و حسینیه‌ها نیز برای اسکان زائران پیش بینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.