کد خبر : 10215
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 8:12

مدال‌آوران قمی المپیاد استعداد‌های برتر کشوری تجلیل شدند

مدال‌آوران قمی المپیاد استعداد‌های برتر کشوری تجلیل شدند
مراسم تجلیل از ۴۰ ورزشکار و مربی قمی حاضر در چهارمین دوره المپیاد‌ ورزشی استعداد‌های برتر کشور با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی برگزار شد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مراسم تجلیل از مدال‌آوران قمی چهارمین دوره المپیاد‌ استعداد‌های برتر کشور عصر امروز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در سالن بعثت فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه با اشاره به عملکرد استان قم در این دوره از مسابقات، اظهار داشت: با تلاش مربیان، ورزشکاران و حمایت همه جانبه خانواده‌ها و به لطف خدا استان قم رتبه ۱۴ چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه افزود: تقویت روحیه پهلوانی و ورزش بین نوجوانان و جوانان باعث افزایش نشاط و امیدآفرینی اجتماعی در کشور شده و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت.

سانی‌خانی در پایان گفت: ما به آینده این جوانان خوش‌بین هستیم و یقین داریم این‌ها با توانایی و غیرت خود می‌توانند اتفاقات بزرگی برای انقلاب و کشور عزیزمان ایران رقم بزنند.

در حاشیه این دیدار عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه امروزه شاهد افزایش تعامل صنعت با ورزش هستیم، عنوان کرد: با رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت می‌توان گفت بعد از مدت‌ها صنعتی‌ها به حوزه ورزش ورود کرده و حامی ورزشکاران شده‌اند.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید قم پتانسیل خوبی در حوزه ورزش دارد و در بسیاری از رشته‌ها ورزشکاران قمی حرفی برای گفتن دارند. کشتی، کاراته، تکواندو، بدمینتون، فوتسال و… رشته‌هایی هستند که در سال‌های اخیر شاهد افتخارآفرینی‌های بسیاری از ورزشکاران این رشته‌ها شاهد بوده‌ایم.

شیرمحمدی تصریح کرد: آقای دکتر آقامیری نیز در جلسه‌ اخیری که مربوط به بدرقه ورزشکاران به مسابقات آسیایی هانگژو بود، بر رفع مشکلات ورزشکاران و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها تاکید کردند که این موضوع نشان‌دهنده نگاه مثبت استاندار بر حوزه ورزش است.

لازم به ذکر است، در این مراسم از حدود ۴۰ ورزشکار و مربی مدال‌آور در ۸ رشته تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.