کد خبر : 10601
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 10:18

به همت گروه جهادی پایگاه شهید مصطفی‌لو؛

۶ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه جهادی بسیج کارگری و کارخانجات قم انجام شد

۶ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه جهادی بسیج کارگری و کارخانجات قم انجام شد
۶ پروژه محرومیت‌زدایی به همت گروه جهادی مصطفی‌لو سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم در قالب ساخت و بازسازی مسکن خانواده‌های کم برخوردار قمی در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی‌لو حوزه شهید برونسی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار و بی سرپرست قمی به ساخت، ترمیم و بازسازی منازل این افراد می‌پردازد.

سرهنگ رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر ظرفیت‌های بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی اظهار داشت: ورود بسیج به عرصه محرومیت‌زدایی و تشکیل گروه‌های جهادی از مهمترین اقدامات این سازمان می‌باشد.

مهدی شیری فرمانده پایگاه بسیج شهید مصطفی‌لو سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم گفت: این حرکت جهادی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی‌لو در قالب ساخت، ترمیم و بازسازی خانه افراد کم‌برخوردار در حال انجام است و اکنون ۲ واحد مسکونی توسط جهادگران این پایگاه در حال ساخت و بازسازی است و در مجموع ۶ پروژه محرومیت‌زدایی از ابتدای سال ۱۴۰۲ توسط این گروه جهادی و با حمایت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.