کد خبر : 10236
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 9:57

منوریل قم تا اواخر آذرماه تعیین تکلیف می‌شود

منوریل قم تا اواخر آذرماه تعیین تکلیف می‌شود
استاندار قم گفت: تلاش داریم با استفاده از جمع کارشناسان و جمع نخبگان تا پایان آذرماه تصمیم نهایی پروژه منوریل قم اتخاذ شود.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سیدمحمد آقامیری در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری قم باجدیت در تلاش برای رفع مشکلات است و خوشبختانه اتحاد خوبی در مجموعه شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی خوبی در سطح شهر درحال انجام است، مطرح کرد: باید تمام اقدامات یا فرهنگی باشد و یا پیوست فرهنگی داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه باید به تمام ابعاد فرهنگی توجه شود، عنوان کرد: همچنین زیرمجموعه فرهنگ‌ها نیز باید رشد و توسعه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه منوریل قم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با استفاده از جمع کارشناسان و جمع نخبگان تا پایان آذرماه تصمیم نهایی پروژه منوریل قم اتخاذ شود.

آقامیری در پایان تاکید کرد: در مجموعه مدیریت استان از تمام افکار و نخبگان استقبال خواهیم داشت و آمادگی استفاده از نظرات وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.