کد خبر : 12789
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 9:23

 رئیس پلیس آگاهی استان مطرح کرد:

بازداشت سارق سیم و کابل اداره برق در قم

بازداشت سارق سیم و کابل اداره برق در قم
 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سیم و کابل اداره برق و کشف ۶ فقره سرقت دراین‌خصوص خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح خبر بازداشت سارق سیم و کابل گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های سیم و کابل و تجهیزات اداره برق در سطح شهر قم که این امر باعث ایجاد خسارات فراوان به اداره برق و عموم مردم شده و به‌تبع آن باعث ایجاد موج نارضایتی عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین عموم شهروندان شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های فنی و پلیسی پی بردند سارقان ۲ نفر غیربومی بودند و با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت می‌کردند.

 سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان خودروی موردنظر در محور قم تهران شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو نفر سارق مذکور دستگیر شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مقادیر زیادی کابل هوایی اداره برق، آلات و ادوات جرم شامل قیچی کابل بر، اره و تعداد ۲ لوله پلاستیکی کشف شد.

 سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: متهمان در بازجویی به‌عمل‌آمده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شدند؛ ولی باتوجه‌به وجود مستندات و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقایق نداشتند و به ۶ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق اعتراف کردند.

 وی ابراز داشت: دراین‌رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.