کد خبر : 7572
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:33

بیش از ۱۵ هزار قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۵ هزار قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند
دبیر ستاد اربعین استان قم گفت: از اول محرم تا امروز ۱۵ هزار و ۶۴۲ نفر از هم‌استانی‌ها در سامانه سماح برای زیارت اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ صادق بیطرفان   عنوان کرد: از آنجا که پیش بینی خدمات مناسب رفاهی، حمل و نقلی، بیمه‌ای و… برای زوار اربعین مستلزم ثبت‌نام در سامانه سماح برای تمهید مناسب‌تر این خدمات خواهد بود، بنابراین ضرورت دارد تمامی متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین سال جاری در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

دبیر ستاد اربعین استان قم اعلام کرد: امسال ثبت‌نام در سامانه سماح از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا به امروز ۱۵ هزار و ۶۴۲ نفر از مردم استان قم برای زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح شرط اصلی دریافت خدمات دولتی در اربعین ۱۴۰۲ است، ابراز کرد: امسال شرایط مناسبی همچون خدمات متنوع بیمه ای، ارائه اطلاعات و آگاهی‌های لازم پیش از سفر، مرز خروجی و … در سامانه سماح طراحی و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم با اشاره به اختصاص ۲۰۰ هزار دینار برای هر زائر اربعین گفت: تخصیص ارز برای مسافران اربعین حسینی، مشروط به ثبت‌نام در سامانه سماح است.

بیطرفان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که متقاضی شرکت در مراسم اربعین ۱۴۰۲ هستند، با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir نسبت به ثبت نام خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.