کد خبر : 9912
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 8:51

رئیس هیئت کاراته استان قم

کاراته کا قمی قهرمان سری یک لیگ کاراته وان شد

کاراته کا قمی قهرمان سری یک لیگ کاراته وان شد
رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: محمود نعمتی ملی پوش کاراته استان قم که همراه با تیم ملی در رقابت‌های کاراته وان سری یک قبرس حضور دارد، نشان طلای رقابت‌ها را به دست آورد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهدی بیرانوند اظهار داشت: مسابقات سری یک کاراته وان در قبرس در حال برگزاری است و محمود نعمتی کاراته کا قمی موفق به کسب نشان طلای این رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: محمود نعمتی ملی پوش کاراته استان قم که همراه با تیم ملی در رقابت‌های کاراته وان سری یک قبرس حضور دارد، امروز برای کسب مقام قهرمانی و کسب نشان طلای این پیکارها در مبارزه نهایی با “گرگ اندرسون” از اسکاتلند ۵ بر ۲ پیروز شد و نشان طلای رقابت‌ها را به دست آورد.

وی افزود: نعمتی تا پیش از مبارزه در فینال و کسب نشان طلا در چهار مبارزه پیروز شده بود و حریفانی از کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان و گرجستان را از پیش رو برداشته بود.

وی با اشاره به نتایج پیکارهای ملی پوش کاراته قم گفت: محمود نعمتی در دور اول استراحت داشت و در دور دوم پنج بر صفر حریفی از کلمبیا را شکست داد.

بیرانوند افزود: نعمتی در دور سوم حریف مقدونیه ای خود را چهار بر صفر شکست داد. وی سپس در دور چهارم حریف آذربایجانی را از پیش رو برداشت و در مسابقه ماقبل فینال، ۶ بر چهار حریف گرجستانی خود را شکست داد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.