کد خبر : 5373
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 21:57

برخی با سلیقه‌های شخصی به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند

برخی با سلیقه‌های شخصی به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی کارشان این است که با رفتارها و برخوردهای سلیقه‌ای خود فدایی‌ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می‌کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: دوستان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) و شهرهای مشابه قم ضمن وظایف، مأموریت ها و خدمات مشترکی که دارند خدمات ویژه ای هم بر اساس این مکان های مقدس دارند و این وزن و تنوع کارشان را بالا می برد و توقع ها و انتظارات هم به تبع آن بالا می رود.

وی با اشاره به اینکه ذکر خدا انسان را از آسیب ها حفظ می کند، گفت: خداوند در قرآن می فرماید اول شما من را یاد کنید تا من هم از شما یاد کنم بنابراین انسان وقتی متصل به خدا و ذکر خدا باشد شبیه حرزی که برای حفظ از آسیب ها می بندیم عمل می کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: افرادی که در حوزه های مورد عنایت اهل بیت(ع) مشغول کار می شوند اگر متوجه و متوسل به حضرات معصومین باشند نتایجی که می گیرند مضاعف خواهد بود.

سعیدی افزود: دوستانی که در قم مشرف بودند به این نکته توجه داشتند و شما که نگاه خاصی به مسائل دارید باید همکارانی از جنس خود را در مصدر امور بگذارید.

وی با بیان اینکه باید دقت کنید که چینش ها مناسب با زمان و مکان و اقتضائات باشد افزود: دشمن در طول انقلاب به شدت حوادث و اتفاقات و افراد را رصد کرده و انواع و اقسام ابتلائات را از روش‌های گوناگون به امت ما تحمیل کرده است ولی به خاطر اینکه امت ما امت تفکر و توسل بود و قیام کرده بود که خدا و ولی خدا را نصرت دهد هرچه آنها بر عصبانیت و فتنه ها و آسیب های خود افزودند با کمال تعجب می دیدند که روز به روز رشد، ضدضربه شدن و نفوذ ناپذیری این امت بیشتر می شود .

سعیدی با اشاره به کارهای عصبی و نا بخردانه دشمن، گفت: تا وقتی که امت ما اهل توسل به ائمه اطهار باشد خداوند به سنت خود که یاری امت است عمل می کند و ما این مسأله را از اول نهضت امام خمینی(ره) و پس از ایشان در دوره مقام معظم رهبری به وضوح شاهد بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه باید نقش حضور مردم در صحنه را جدی بگیرید، افزود: بدانید که خط اصلی این انقلاب خط مقام معظم رهبری است و نباید به حرف هایی که برخی از روی سلیقه شخصی می زنند و به دنبال معاندسازی هستند توجه کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: در طرف مقابل هم برخی عکس عمل می کنند و فدایی ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.

*فرمانده انتظامی استان قم باید خادم حضرت معصومه(س) باشد

همچنین سردار محمدرضا رادان در این دیدار با بیان اینکه ما در چند استان جابجایی‌هایی در سطح فرماندهان داشتیم اظهار کرد: خوزستان یکی از استان های مهم کشور است، بعد از مشورت های مختلف به سردار میرفیضی رسیدیم و ایشان را برای خوزستان مناسب دیدیم.

وی با بیان اینکه با جابجایی سردار میرفیضی به خوزستان به دنبال فرد مناسبی برای استان قم که از استان های مهم ما است بودیم، افزود: برای استان قم هم به دنبال فردی بودیم که این شهر را بشناسد و پرسنل، مردم، علما و بیوت مراجع او را قبول داشته باشند که نهایتا به سردار میرحیدری رسیدیم.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه سردار میرحیدری در اصفهان در سطوح مختلف خدمت کردند و فرماندهی قزوین و گیلان و اصفهان را داشتند، خاطر نشان کرد: سردار میرحیدری در قم هم جانشین بودند و شاخص های یک فرمانده خوب از نظر عملکرد و اخلاق در ایشان وجود دارد.

وی با تشکر از حمایت های آیت الله سعیدی از نیروهای انتظامی در استان قم، گفت: امیدواریم که سردار میرحیدری با خصوصیاتی که دارد بتواند هم خادم حضرت معصومه(س) و هم خادم امنیت مردم شهر مقدس قم باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.