کد خبر : 10091
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 17:01

دادستانی قم خرید و فروش امتیاز نهضت ملی را ممنوع اعلام کرد

دادستانی قم خرید و فروش امتیاز نهضت ملی را ممنوع اعلام کرد
معاون دادستان قم طی نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف ضمن اعلام ممنوعیت معاملات مسکن ملی، از برخورد با مشاوران و بنگاه های املاکی متخلف خرید و فروش و انتقال فیش نهضت ملی مسکن خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، علی اصغر سلطانی معاون قضایی دادسرای عمومی و انقلاب قم اظهار کرد: بر اساس مشاهدات میدانی در سطح شهر قم و حسب اخبار واصله و بررسی گزارش های گشت مشترک بازرسی دفاتر املاک استان با انبوه آگهی‌های خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن مواجه هستیم.

وی افزود: امتیاز نهضت ملی مسکن در مواردی بدون پایه و اساس، توسط واسطه‌ها و دلالان قیمت گذاری می‌شود که این امر موجب اخلال در بازار مسکن شده است.

سلطانی گفت: طرح نهضت ملی مسکن به منظور خانه‌دار کردن افراد واجد شرایط و فاقد مسکن سیاست گذاری شده است که این اقدامات موجب تورم کاذب و گرانی بدون دلیل مسکن شده است.

معاون دادستان قم در پایان بیان کرد: ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن از طریق دادستانی قم به رییس اتاق اصناف ابلاغ شده است و با ابلاغ آن به اتحادیه مربوطه، با مشاورین املاک متخلف وفق و مطابق با مقررات قانونی و صنفی برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.