کد خبر : 13420
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 18:58

معاون رئیس جمهور با خانواده ۲ شهید مدافع حرم در قم دیدار کرد

معاون رئیس جمهور با خانواده ۲ شهید مدافع حرم در قم دیدار کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به قم با خانواده شهیدان مدافع حرم ، کریمی و آقازاده که در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند ،دیدار و گفت‌وگو کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد حسینی روز جمعه در دیدار خانواده شهید علی آقازاده سرکشی به خانواده شهدا را از اولویت‌های کاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و بیان داشت: ثبت و ضبط خاطرات شهدا ،ساخت مستند و الگودهی فرهنگ شهادت و ایثار باید مورد توجه جدی مسوولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار خانواده سعید کریمی نیز عنوان کرد: ابعاد تازه از ویژگی‌های بارز اخلاقی و رسیدگی به امر محرومان توسط این شهدا، بعد از شهادت آنان مشخص ‌شد.

حسینی با تاکید مجدد بر ضرورت ثبت خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای مدافع حرم، اضافه کرد: انتشار گسترده آثار مربوط به شهدا در قالب‌های مختلف هنری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیرگذار است.

شایان‌ذکر است خانواده شهیدان کریمی و آقازاده نیز در این دیدار به بیان خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی این ۲ شهید گران‌قدر پرداختند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ابتدای ورود به استان قم با حضور در گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر(ع)، مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کرد.

شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده ۳۰ دی‌ماه امسال در اثر بمباران مناطق مسکونی کشور سوریه توسط رژیم صهیونیستی، به همراه سه مستشار ایرانی و شماری از نیروهای سوری به مقام شهادت نائل شدند.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم و حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه های معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر امروز خود به استان قم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.