کد خبر : 3531
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 9:40

حضور سفیر واتیکان درحرم مطهر حضرت معصومه (س)‌

حضور سفیر واتیکان درحرم مطهر حضرت معصومه (س)‌
اسقف اعظم و سفیر واتیکان در ایران با سفر به قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافت و خادمان حرم، شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای وی تشریح کردند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ،” آندژی یوزوُویچ “اسقف اعظم و سفیر واتیکان در ایران به همراه هیأتی پیش از ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافت.

بازدید از اماکن مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و آشنایی با فرهنگ و هنر اسلامی به کار رفته در معماری این آستان مقدس از جمله برنامه های سفیر در سفر به قم بود.

همچنین سفیر واتیکان با حضور در دفتر بین المللی حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گو با کارشناس این اداره با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا شد.

معرفی حضرت معصومه(س) به عنوان یک دختر از خاندان اهل بیت علیهم السلام که در یک سفر تاریخی به ایران از نظر سیاسی و اجتماعی تأثیرات زیادی از خود بر جای گذاشتند میتواند نگاه جهانیان در مورد دیدگاه اسلام نسبت به زن را تحت تأثیر قرار دهد.

اسقف اعظم و سفیر واتیکان در ایران همچنین در ادامه سفر به قم با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد و در خصوص موضوعات مورد علاقه بحث و گفت وگو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.