کد خبر : 8999
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 17:24

تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) را اعلام کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم مسیر حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران گفت: کلیه معابر منتهی به این مسیر مسدود و مسیر برگشت بلوار پیامبر اعظم(ص) از جمکران به سمت حرم مطهر در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.

سرهنگ صدفی با اشاره به وضعیت ترافیک معابر از احتمال گسترش محدودیت ترافیکی گفت و افزود: در صورت افزایش ترافیک در این مسیر محدودیتهایی در بلوار سمیه از میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم، بلوار عماریاسر ورودی تونل غدیر از سمت بازار سلام به سمت بلوار پیامبر اعظم و تقاطع ناشران به سمت بلوار پیامبر اعظم اعمال می شود.

وی افزود: در محدوده مسجد مقدس جمکران نیز با توجه به حجم تردد‌ها محدوده درب ۲ و در صورت نیاز، رینگ اول (بلوار حضرت نرجس خاتون) مسدود می شود؛ لذا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود حتی المکان از وسیله نقلیه شخصی در مسیر‌های منتهی به بلوارپیامبر اعظم تردد نداشته و از معابر حاشیه‌ای جهت تردد با وسیله نقلیه شخصی استفاده نمایند.

صدفی با اشاره به احتمال ادامه مراسم بعد از غروب خورشید و تاریکی هوا به زائران توصیه کرد: در صورتی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی را دارند از لباس‌های رنگ روشن استفاده نموده و در هنگام عبور عرضی از بلوار پیامبر اعظم حتما با احتیاط و توجه به جهت و حرکت وسایل نقلیه به خصوص موتورسیکلت سواران عبور و تردد نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.