کد خبر : 8619
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 17:56

ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار خارجی در قم

ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار خارجی در قم
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امام رضا(ع) برای خدمت رسانی به زوار خارجی در نظر گرفته‌شده است و خدمات سرپایی، ویزیت پزشک، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید محبی گفت: بیمارستان امام رضا(ع) برای زوار خارجی که در امامزاده جمال(ع) اسکان می‌یابند در نظر گرفته‌شده است و خدمات سرپایی، ویزیت پزشک، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان در این مکان به زوار ارائه می‌شود.

وی افزود: خدمات‌رسانی در مسجد جمکران از ۳ روز قبل آغاز شده و ویزیت سرپایی، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان برای خانم‌ها و آقایان و کسانی که دچار کمردرد و پادرد و خستگی شده‌اند در حال انجام است.

محبی گفت: جانمایی تیم‌های خدمات رسان در مسجد مقدس جمکران در شبستان کاظمین و اسکان آن‌ها در شبستان امام حسن عسکری(ع) است و این خدمات‌رسانی تا آخر ماه صفر در هر دو مکان مسجد جمکران و امامزاده جمال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اکیپ هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی قم در حال خدمتگزاری به زوار اربعین هستند، گفت: تیم هلال‌احمر ۲۴ ساعته در مسجد مقدس جمکران مستقر و در حال خدمات‌رسانی هستند و همچنین مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت به عنوان بیمارستان معین در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.