کد خبر : 13083
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 17:30

محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در قم کشف شد

محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در قم کشف شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در استان کشف و هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید مجتبی اشرفی روز دوشنبه در این خصوص بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیاء عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی قم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدام‌های فنی و پلیسی و نیز همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند هشت نفر به هویت‌های معلوم را در این خصوص شناسایی کنند.

 

اشرفی ادامه داد: ماموران با هماهنگی دستگاه قضایی قم موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هشت نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه، یک عدد سینی، ۲ عدد تندیس فلزی کوچک، ۶ عدد سکه طلایی رنگ، ۲ قطعه انگشتر و مجسمه پرنده مشکوک به طلا کشف شد.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

گفتنی است در سوم آبان ماه سال جاری نیز دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری سه متهم نگهداری و خرید و فروش ۶۴۰ سکه عتیقه در قم خبر داد و گفت: این سکه‌ها که به ادعای متهمان از کوهی در استان‌های غربی کشور کشف شده‌است، مربوط به دوره افشاریه، زندیه، صفویه و قاجاریه می‌باشد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.