کد خبر : 7372
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 23:18

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد

وجود اختلافات در مجموعه مدیریت شهری قم جز خسارت نتیجه ای ندارد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ وحدت اعضای شورای شهر قم گفت: اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی ایجاد شود، جز خسارت نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم ما را نمی بخشند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی فراهانی صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: حضور ما در جلسه امروز شورای شهر قم در راستای تقویت و حفظ وحدت نیروهای انقلاب است.

وی عنوان داشت: مردم قم سال‌ها است که به مجموعه نیروهای انقلابی در طول ۶ دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعتماد کردند و به افرادی که خود را منتسب به انقلاب معرفی کردند، رأی دادند که این امر مسئولیت منتخبان را در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلابی و دینی و خدمت بیشتر به مردم قم که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند را سنگین می‌کند که باید تلاش مضاعفی داشت و به اعتماد مردم با خدمت مطلوب پاسخ داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آقای ذوالنوری گفتند که امروز در این جلسه حاضر شویم و از اعضای شورا بخواهیم که وحدت خود را حفظ کنند چرا که اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی ایجاد شود، جز خسارت نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم ما را نخواهند بخشید.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه امید است با وحدت و هم افزایی ظرفیت‌ها بتوان به مردم قم خدمت کرد افزود: در طی این سال‌ها، کارهای بزرگی در حوزه عمران و آبادانی شهر از سوی مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: درخواست نمایندگان مردم قم در مجلس این است که وحدت را حفظ کنید و تجربه من در سال‌های حضور در شورا این است که برای پیشرفت امور باید کارها تقسیم شود و هر کسی بر اساس تخصص خود گوشه‌ای از کار را بگیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در روزهای گذشته در واکنش به گزارش یکی از دستگاه‌های نظارتی که اعلام کرد؛ شهرداری در رأس شکایات مردمی قرار دارد؛ مصاحبه کردم و گفتم که این امر طبیعی است چرا که این نهاد دارای مسئولیت‌های بسیاری است و بالغ بر ۳۸۰ مسئولیت دارد و طبیعی است با این تنوع کاری، مشکلاتی در روند فعالیت‌ها وجود داشته باشد و ممکن است با شکایت‌های مردمی نیز همراه باشد.

امیرآبادی فراهانی گفت: نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی در کنار اعضای شورای شهر قم است و از آنان حمایت و پشتیبانی خواهند کرد تا بتوانند خدمت خوبی به مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال نیز سال برگزاری انتخابات است و باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را در امر انتخابات فراهم کنیم افزود: مهم نیست چه کسی منتخب مردم شود، بلکه حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات بسیار مهم است که البته ملت قدرشناس ایران اسلامی در این عرصه نیز سربلند خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.