کد خبر : 8736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 11:44

غرب به دنبال ایجاد نسخه‌ای جعلی در برابر اربعین است

غرب به دنبال ایجاد نسخه‌ای جعلی در برابر اربعین است
دانشیار دانشکده علوم سیاسی عراق گفت: غربی که سیاست را از دین جدا می دانست، حالا فهمیده که در دین چیزی وجود دارد که می تواند خیلی تاثیر گذار باشد و متخصصان زیادی را از خاورمیانه دعوت کردند تا بتوانند حرکتی ساختگی را در برابر حرکت عظیم اربعین پایه ریزی کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ عبدالامیر الاسدی دانشیار دانشکده علوم سیاسی عراق در هم‌اندیشی بین‌المللی اربعین و تمدن نوین اسلامی که در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد بیان داشت: راهپیمایی اربعین که تحت یک شعار واحد و با حضور افرادی با ادیان و اقوام مختلف انجام می شود، اساس کار ظالمان و منافقین را به لرزه در آورده است.

وی افزود: استکبار جهانی، اخیرا یک مذهب جدید بعنوان دینی ابراهیمی جدید پدیدآورده تا حرکت عظیم اربعین را بپوشاند.

الاسدی گفت: اما اینکه این دین ابراهیمی چیست و از کجا آمده و چه کسانی آن را ترویج می کنند، باید دانست که توسط آمریکا و غرب پایه ریزی شده و هم دین و هم سیاست را دارد و به گونه‌ای طراحی شده که بتواند در مقابل اربعین قرار گیرد.

دانشیار دانشکده علوم سیاسی عراق اضافه کرد: این دین ساختگی، عادی سازی روابط با اسرائیل را مطرح می کند و غربی که سیاست را از دین جدا می دانست حالا فهمیده که در دین چیزی وجود دارد که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: متخصصان زیادی را از خاورمیانه دعوت کردند تا بتوانند این دین ساختگی ابراهیمی را پایه ریزی کنند و با همین عنوان شروع کردند و زیارتی به نام زیارت بابا در شهر اور که محل تولد حضرت ابراهیم (ع) باشد را عنوان و برپاکردند.

وی با بیان اینکه هدفشان از خلق این دین، دعوت جمعی از ادیان مختلف است، گفت: پروژه از نیل تا فرات را مطرح و با شعار دین واحد ابراهیم  فعالیت خود را آغاز کرده اند و قدس را پایتخت جمیع ادیان قرار داده اند تا با این کار نظر تمام ادیان را جلب نمایند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.