کد خبر : 5865
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 17:39

آیت الله حسینی بوشهری:

هرگونه کوتاهی در مسئله حجاب موجب نگرانی است

هرگونه کوتاهی در مسئله حجاب موجب نگرانی است
خطیب جمعه قم گفت: حجاب از مسلمات دین اسلام است و هرگونه کوتاهی در این خصوص ما را به ناکجا آباد می‌برد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، خطیب جمعه این هفته قم با بیان اینکه برخی از افرادی که انتظار نمی‌رود در مورد حجاب که از مسلمات دینی است جبهه‌گیری می‌کنند و حجاب را اختیاری می‌دانند، گفت: از صدر اسلام تاکنون مسئله حجاب از مسائل مورد تاکید دین است و این بدعت گذاری‌ها ما را به ناکجا آباد می برد و جای نگرانی دارد.

وی اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را یک جنایت برشمرد و افزود: از این تریبون اعلام می‌کنم این جنایت را محکوم می‌کنیم و از سران کشور‌های اسلامی می‌خواهیم در کنار محکوم کردن این جنایت در روابطشان با این کشور تجدید نظر کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره‌ای به دیدار مسئولان قوه قضاییه با رهبر معظم انقلاب اسلامی کرد و افزود: عملی شدن سند تحول قوه قضاییه مبارزه با فساد، رفتار مناسب کارکنان با مراجعه کنندگان در دادگاه‌ها، ایجاد امنیت روانی و مبارزه با اخلالگران از جمله نکاتی بود که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشت و ماهم از قوه قضاییه می‌خواهیم در تحقق این فرمایشات تلاش مضاعفی داشته باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: قوه قضاییه باید با هر کس که امنیت روانی مردم را در فضای مجازی و حقیقی بر هم می‌زند برخورد بازدارنده بکند.

وی همچنین با اشاره به آغاز دهه امامت و کرامت، بیان داشت: این دهه فرصتی برای تمرین زندگی، دستگیری از نیازمندان و تقویت بنیه دینی و اعتقادی است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.