کد خبر : 5369
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 21:55

«میرحیدری» به‌عنوان فرمانده انتظامی استان قم معرفی شد

«میرحیدری» به‌عنوان فرمانده انتظامی استان قم معرفی شد
فرمانده کل انتظامی کشور با سفر به شهر قم و حضور در مراسمی ضمن تجلیل از زحمات سردار محمود میرفیضی، با اهدای حکمی سردار میرحیدری را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در مراسمی از خدمات سردار سرتیپ دوم محمود میرفیضی فرمانده سابق انتظامی استان قم قدردانی و سردار سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد.

سردار محمدرضا میرحیدری در این مراسم از جایگاه شهر مقدس قم در پیشبرد مکتب انقلاب اسلامی یاد و اظهار کرد: در سنگر فرماندهی انتظامی استان قم شهیدان بزرگوار و فرماندهان عزیزی قرار داشته که هر کدام افتخاراتی را برای نظام اسلامی به ثبت رسانده‌اند و فعالیت در این جایگاه رسالت سنگینی است که امیدوارم بتوانم به شیوه مطلوب این رسالت را انجام دهم.

وی با بیان اینکه هر گامی که در قم برداشته شود در پیشبرد مکتب تشیع تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این موضوع موجب انگیزه بیشتر پلیس استان قم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تمام وجود این امید را به فرمانده کل انتظامی کشور می‌دهم که با توکل بر خدا و همکاری همرزمان خود، خادمی مطلوبی در شهر کریمه اهل‌بیت(س) داشته باشم و در راستای تحقق اهداف منویات مراجع تقلید به ویژه رهبر معظ انقلاب اسلامی گام‌های مورد نیاز را بردارم.

وی تصریح کرد: افرادی که توسط سردار میرفیضی در مجموعه انتظامی استان قم منصوب شده‌اند افراد توانمندی هستند که بنده نیز به توانمندی آنان توجه دارم و بنای بنده استفاده از ظرفیت این افراد است.

بر اساس این گزارش، سردار میرحیدری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی استان قم وو فرماندهی انتظامی استان‌های اصفهان، یزد، گیلان و قزوین را برعهده داشته است.

خاطرنشان می‌شود، سردار میرفیضی نیز به فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.