کد خبر : 15756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 9:04

۱۰ هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر کشور اعزام می‌شود

۱۰ هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر کشور اعزام می‌شود
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: در ماه محرم امسال بیش از ۱۰ هزار مبلغ در سراسر کشور به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، با اشاره‌ به اعزام بیش از ۱۰ هزار مبلغ در ایام ماه محرم به سراسر کشور، اظهار داشت: ایام تبلیغی از روز شنبه شانزدهم تیرماه مصادف با شب اول محرم آغاز می‌شود و مبلغان در مکان‌های تبلیغی خود مستقر شده و به مدت ۱۲ روز فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت.

روستا آزاد به آمادگی هر چه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: محتوا‌های متنوع تبلیغی در قالب‌ها و شاخه‌های مختلف از جمله: رهتوشه عمومی رهتوشه ویژه مباحث خانواده رهتوشه مرتبط با موضوعات محرم و عاشورا و رهتوشه ویژه مناطق محروم، تهیه شده و در تارنمای بلاغ قرار گرفته است.

وی برگزاری سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی را از جمله اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی برای آمادگی هرچه بیشتر مبلغان معرفی کرد و گفت: در این سلسله نشست‌ها مباحثی مانند جنگ رسانه‌ای و جهاد تبیین توسط اساتیدی همچون آیت الله هاشم الحیدری (معاون حشد الشعبی عراق) حجج اسلام و المسلمین نظری منفرد، دسمی و رنجبر مورد مورد وصل بحث و بررسی قرار می‌گیرد و روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ مبلغ به صورت حضوری و بسیاری از مبلغان به صورت مجازی از این مباحث بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به برخی از موضوعات فعالیت‌های تبلیغی در محرم امسال اشاره کرده گفت: در این فصل تبلیغ مبلغان به موضوعاتی همچون تبیین قیام امام حسین علیه السلام، ویژگی‌های امام حسین علیه السلام و اصحاب و یاران باوفای حضرت، جهاد تبیین و ربط و ارتباط نظام و انقلاب اسلامی با قیام امام حسین علیه السلام خواهند پرداخت.

وی در پایان به صدور احکام تبلیغی برای بیش از ۸۰۰۰ مبلغ ایام ماه محرم امسال اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه و مبلغان خواهر و برادر می‌توانند تا روز شنبه ۱۶ تیر با مراجعه به تارنمای سمتا نسبت به ثبت نام و اعزام در ماه محرم اقدام کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.