کد خبر : 8740
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 12:41

در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها صورت گرفت؛

هم‌افزایی علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها به میزبانی سپاه استان قم

هم‌افزایی علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها به میزبانی سپاه استان قم
نشست صمیمی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم با هدف هم‌افزایی و ارتقاء رشد علمی و فرهنگی دانشگاه‌های استان قم به میزبانی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاهها و مراکز آموزشی و با ابتکار سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان قم به میزبانی سپاه استان قم گرد هم آمدند و در رابطه با ارتقاء رشد علمی، فرهنگی و آموزشی دانشگاههای استان به گفتگو پرداختند.
در ابتدای این نشست که با دبیری سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان قم صورت گرفت، تعدادی از روسای دانشگاههای استان به بیان راهکارهای برای ارتقاء رشد علمی، فرهنگی و کاهش آسیبهای اجتماعی دانشجویان پرداختند.
در ادامه سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به تعاملاتی که بین سپاه و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی قابل عملی شدن است پرداخت و درخواست همافزایی بیشتر به منظور ارتقا دانشگاههای قم و رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی نمودند که مورد استقبال روسای محترم دانشگاههای استان قرار گرفت.
رشد تولید علم، اسلامی شدن مراکز آموزش عالی، حمایت از تشکلهای انقلابی دانشگاهها همچون بسیج اساتید و بسیج دانشجویی، اهتمام ویژه در برپایی اردوهای راهیان پیشرفت اساتید و دانشجویان دانشگاههای قم و تبیین مسائل مختلف جامعه با هدف امیدآفرینی بین قشر جوانِ تحصیلکرده، بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
خاطر نشان میشود به همراه روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان معاونین آموزش، دانشجویی، فرهنگی و بسیج اساتید دانشگاههای استان نیز در این نشست حضور داشتند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.