کد خبر : 14302
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 16:49

معاون استاندار قم:

۲۶۵ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

۲۶۵ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به اسکان ۲۶۵ هزار مسافر نوروزی در قم، گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از این افراد در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابوالقاسم مقیمی   بیان داشت: همچنین ۵۵ هزار نفر در مدارس استان قم، ۵۷ هزار نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۴۷ هزار نفر در بوستان‌ها و پارک‌های شهری، ۱۵ هزار نفر در سالن‌های ورزشی و مراکز خیریه و ۱۶ هزار نفر نیز در مساجد و بقاعه متبرکه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی افزون بر ۱۱ میلیون مسافر از جاده‌های قم تردد کرده‌اند، افزود: طی این مدت ۱۳ مسافر نوروزی در اثر سوانح جاده‌ای و شهری جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم ادامه داد: طی تعطیلات نوروزی افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ تصادف در قم رخ داده که ۲ هزار مورد از آنها در داخل شهر قم و بیش از ۴۰۰ مورد نیز در طول جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به وضعیت بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی افزون بر ۸ هزار و ۷۰۰ بازرسی انجام و برای ۳۵۰ واحد متخلف ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است، همچنین طی این مدت ۹ واحد متخلف نیز پلمپ شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم خاطرنشان کرد: اورژانس ۱۱۵ قم نیز در این مدت به بیش از ۵ هزار ماموریت اعزام و برای ۴ هزار و ۳۰۰ مسافر امدادرسانی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.