کد خبر : 9884
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 11:32

۸۰ گروه جهادی استان قم در ابعین حسینی خدمت‌رسانی کردند

۸۰ گروه جهادی استان قم در ابعین حسینی خدمت‌رسانی کردند
معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: حضور ۸۰ گروه جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی چه در مرز مهران، شهر نجف، طریق الحسین(ع)، کربلای معلی و چه‌ در خود شهر مقدس قم، بسیار موثر در فراهم کردن زمینه تسهیلات سفر زائران اربعین بوده که قدردان خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌های مخلصانه جهادگران هستیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابوالقاسم مقیمی در آیین تجلیل از موکب‌داران جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی که در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: گروه‌های جهادی بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند که همیشه نبود امکاناتی و پشتیبانی دستگاه‌های اداری و اجرایی را جبران می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان کرد: ما در مجموعه استان قم مخصوصاً در حوزه اعتبارات و امکانات محدودیت‌هایی داریم اما خیرین و نیکوکاران بسیاری در این استان مقدس هستند که در مناسبت‌های مختلف، اقدام به همراهی و کمک به دولت و مردم بدون هیچگونه چشم‌داشتی می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که بسیج سازندگی سپاه استان قم در حوزه گروه‌های جهادی نیاز است که پیگیری کند، کمک به برنامه‌محورتر شدن حرکت‌های جهادی، توانمندسازی این گروه‌ها و هدایت به سمت تأثیرگذاری بیشتر در جامعه و بین مردم است.

معاون استاندار قم بیان کرد: امروز با تلاش‌های چندساله انجام شده، گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی، بین مردم و دستگاه‌های اجرایی استان قم هستند که بسیاری از امور بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در قم، با همکاری و همیاری گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نقش موثر و بی‌بدیل گروه‌های جهادی چشمگیر و دیدنی است؛ همچنین در موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاب و دانشجویان بسیجی با روحیه جهادی موفق عمل کردند.

مقیمی ابراز کرد: حمایت‌های بسیج سازندگی و سپاه قم در خصوص حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر، استان قم را در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیشتاز کرده است.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم خاطر نشان کرد: حضور ۸۰ گروه جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی چه در مرز مهران، شهر نجف، طریق الحسین(ع)، کربلای معلی و چه‌ در خود شهر مقدس قم، بسیار موثر در فراهم کردن زمینه تسهیلات سفر زائران اربعین بوده که قدردان خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌های مخلصانه جهادگران هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.