کد خبر : 15126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 10:21

آیین بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در قم برگزار شد

آیین بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در قم برگزار شد
آیین باشکوه بزرگداشت رییس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش شامگاه چهارشنبه از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در این آیین آیات عظام جعفر سبحانی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و شماری از مسوولان کشوری و لشکری، علمای حوزه علمیه و عموم مردم وفادار قم حضور داشتند.

آیین بزرگداشت رییس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی در قم برگزار شد

یک استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی این آیین با بیان این که رییس‌جمهوری فقید جمهوری اسلامی ایران طی بیش از هزار روز خدمت رسانی در دولت سیزدهم مصداقی از «مجاهد فی سبیل‌الله» بود گفت: از آنجایی که آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم حرکت می‌کرد خداوند علاقه و حب او را در دل ملت قرار داده بود.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی‌ مردمی بودن را ویژگی دیگر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رییسی دانست و تصریح کرد: آنچه امروز برای همگان دارای اهمیت است ادامه مسیر و امیدی است که رییس جمهور محبوب در دل ملت ایجاد کرده بود.

آیین بزرگداشت رییس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی در قم برگزار شد

آیین بزرگداشت رییس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی در قم برگزار شد

وی با بیان این که اخلاص و گذشت آیت‌الله رئیسی بسیار شبیه ویژگی‌های اخلاقی شهید بهشتی بود اضافه کرد: پیروی از ولی فقیه به عنوان یک باور قلبی از ویژگی‌های مهم و بارز آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.