کد خبر : 10884
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 12:12

سمت و سوی برنامه هفتم توسعه، مردمی سازی است/ کمبود حداقل ۱۰۰ مدرسه در منطقه پردیسان قم

سمت و سوی برنامه هفتم توسعه، مردمی سازی است/ کمبود حداقل ۱۰۰ مدرسه در منطقه پردیسان قم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سمت و سوی قانون برنامه هفتم جمهوری اسلامی ایران را مردمی سازی اعلام کرد و گفت: توجه به این مفهوم در عرصه مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی نیز لازم است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی فراهانی که امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید سلمان درودیان در منطقه پردیسان قم سخن می گفت با اشاره به حوادث اخیر غزه اظهار کرد: امروز جهان اسلام داغدار مردم مسلمان غزه و فلسطین است و متأسفانه باید گفت دشمنان هر ظلمی را به این مردم مظلوم روا می دارند.

وی افزود: البته عملیات مقاومت اسلامی، ابهت دشمنان را شکسته، تا آن جا که دولت های اسلامی هم به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل، تنها یک خانه سست عنکبوتی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع مدرسه سازی در کشور پرداخت و گفت: خوشبختانه در این حوزه، خیرین عزیز به کمک دولت آمده اند که باید از آنان تقدیر و تشکر کرد؛ چراکه کار بزرگ و ماندگاری را انجام می دهند.

وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی هم در قانون برنامه هفتم توسعه تلاش کرده تا کمک هایی به توسعه مدرسه سازی در کشور بشود خاطر نشان کرد: سمت و سوی برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، مردمی سازی است که توجه به این مفهوم در عرصه مدرسه سازی هم لازم است.

وی با تصریح بر این که اگر خیرین مدرسه ساز به کمک دولت نیایند، مشکل کمبود فضاهای آموزشی بویژه در استان قم مرتفع نمی شود گفت: امروز فقط در منطقه پردیسان قم، حداقل ۱۰۰ مدرسه جدید مورد نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.