کد خبر : 8482
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 16:57

استاندار قم:

طرح‌های مدیریت قم متناسب با وضعیت فرهنگی این استان عملیاتی خواهد شد

طرح‌های مدیریت قم متناسب با وضعیت فرهنگی این استان عملیاتی خواهد شد
استاندار قم گفت: برنامه‌ها و طرح های ما متناسب با وضعیت فرهنگی استان تعریف شده و هر اقدامی که انجام شود در این چارچوب خواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری روز پنجشنبه به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای علی‌ ابن جعفر قم ضمن ادای احترام به مقام شامخی شهدا در جمع معاونین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: عزیزانی که امروز در اینجا دفن شده‌اند کسانی هستند که جان با ارزش خود را در دست گرفته و برای اعتلای نام ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد با دشمنان پرداختند.

وی افزود: امروز برای تجدید عهد و پیمان با شهدا در این مکان مقدس حضور یافتیم و اعلام کردیم تا جان در بدن داریم برای سربلندی نام ایران و خدمت به مردم با عشق تلاش خواهیم کرد. شهدا مسیر درست را به ما یاد داده و این وظیفه مدیران است که با الگوبرداری از آن‌ها راهشان به انحراف کشیده نشود.

آقامیری تصریح کرد: امروز تصمیم گرفتیم برای ادای احترام به شهدا اولین روز هفته دولت را با غباررویی از مزار شهدای عزیز آغاز کنیم. هفته دولت هفته‌ای است که پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف به افتتاح خواهد رسید. طی این مدت پروژه‌های عمرانی مختلفی با حضور وزرا و مسئولان کشوری در استان قم افتتاح خواهد شد. اولین پروژه ما فردا با حضور وزیر دادگستری افتتاح می‌شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: استان قم متعلق به حضرت معصومه(س) است و ما تلاش خواهیم کرد که با نهایت توان بهترین اقدامات را برای مردم قم انجام دهیم.

آقامیری افزود: براساس بحث مردمی‌سازی که از اصلی‌ترین شعارهای دولت است، در استانداری قم تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت مردمی موضوع مردمی‌سازی را به صورت حداکثری اعمال کنیم تا شاهد افزایش حضور مردم در امور مدیریتی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.