کد خبر : 8870
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 8:23

اتصال همزمان ۸۰۰ نفر در ثانیه به اینترنت در موکب حرم بانوی کرامت

اتصال همزمان ۸۰۰ نفر در ثانیه به اینترنت در موکب حرم بانوی کرامت
مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه گفت: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائرین امام حسین(ع) از مهم‌ترین خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود و در یک ثانیه ۸۰۰ نفر همزمان می‌توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سعید سیاهلویی، مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه، در سخنانی به تشریح فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در بخش آی تی موکب آستان مقدس پرداخت و گفت: سرویس‌های فناوری اطلاعات همه به سمت زائرمحوری حرکت کرده است، ما به دنبال رفاه زائر هستیم، رفاه و ارائه خدمات به زائر شامل بخش‌های مختلفی است که یکی از مهم‌ترین این نیازها مباحث مربوط به ارتباطات اینترنتی و دیگری ارتباط تلفنی با ایران است.

وی افزود: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائرین امام حسین(ع) از مهم‌ترین خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود و در یک ثانیه ۸۰۰ نفر همزمان می‌توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.

مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ۱۱ خط تلفن به صورت رایگان در اختیار زائران جهت تماس با ایران قرار گرفته است که مورد استقبال خوب زائرین نیز قرار گرفته است.

سیاهلویی به مباحث جانبی ارتباطات تلفنی بخش فناوری موکب اشاره کرد و گفت: همه سعی ما این است که یک ارتباط خوب و پایدار برای زوار فراهم کنیم، زائرین مشتاق اینترنت هستند و تهیه اینترنت پرسرعت در این مسیر کار مشکلی بوده که توسط خادمان موکب در بخش فناوری انجام شده است.

وی به همکاری خوب عراقی‌ها در این عرصه اشاره کرد و افزود: سعی کرده‌ایم که بهتر از ایران بتوانیم ارائه سرویس داشته باشیم اما قطعی ارتباط در عراق زیاد است که البته سعی کرده‌ایم این قطعی‌ها را به صفر برسانیم.

مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان از دلیل خود برای آمدن به موکب آستان مقدس و خدمت‌رسانی به زوار سیدالشهدا(ع) گفت: چیزی جز عشق و علاقه به امام حسین(ع) ما را به اینجا نکشیده است و من توصیه می‌کنم که اگر کسی تا کنون به این مسیر نیامده حتما برای یکبار هم که شده قدم در این مسیر نورانی و بابرکت بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.