کد خبر : 4196
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 12:31

مدیرکل آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

همدلی آموزش و پرورش و سپاه قم در مباحث تعلیم و تربیت/ ارتقای جایگاه معلمان با اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان

همدلی آموزش و پرورش و سپاه قم در مباحث تعلیم و تربیت/ ارتقای جایگاه معلمان با اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: : آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علی رضا رحیمی در دیدار سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه استان قم، ابراز داشت: ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و معلم در بطن جامعه یکی از خواسته های همیشگی مقام معظم طی دیدار سال های اخیر با مسوولان آموزش و پرورش بوده است.

رحیمی ادامه داد: به هر اندازه که جایگاه و هویت معلم در جامعه بیشتر شود ، نفع و سود آن به دانش آموزان و جامعه بر می گردد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را یکی از گام های موثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و ترتیب یاد کرد و گفت: طرح رتبه بندی منافع ملی عمومی جامعه را تامین می‌شود، عدم اجرای آن طی سالهای اخیر یکی از ترک فعلهای مهم بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ابراز داشت: آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام است.
وی همچنین از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری کلاس های آموزش سواد رسانه‌ای در دو سطح دانش آموزان و فرهنگیان با مشارکت و همراهی بسیج فضای مجازی سپاه استان قم خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.