کد خبر : 11954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 16:19

مدیر بازاریابی گروه ساختمانی زاگرس مطرح کرد:

اشتغال‌زایی برای ۱۳۰ نفر مستقیم و بیش از هزار نفر غیرمستقیم

اشتغال‌زایی برای ۱۳۰ نفر مستقیم و بیش از هزار نفر غیرمستقیم
مدیر بازاریابی گروه ساختمانی زاگرس با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار متر پروژه ساختمانی در قم در مالکیت این گروه یا مشارکت‌درساخت با کارفرماها است، گفت: در حال حاضر ۱۳۰ نفر در این گروه به‌صورت مستقیم و یک هزار نفر در پروژه در حال مشغول فعالیت هستند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مهندس اعرابی ظهر امروز در نشست تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های در حال اجرایی گروه ساختمانی زاگرس در قم که در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه این مجموعه یک مجموعه خصوصی است، اظهار داشت: این مجموعه در سال ۸۶ راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: مجموعه زاگرس در ابتدا تحت عنوان پیمانکار فعالیت می‌کرده و در همین راستا تعداد زیادی از پروژه‌های علمی آموزشی در کشور ساخته و تحویل داده است.
مدیر بازاریابی گروه ساختمانی زاگرس با اشاره به اینکه از سال ۹۱ در قم شروع به ساخت پروژه‌های مسکونی کردیم، گفت:  امروز ۷۰ پروژه ساختمانی به‌وسیله همین گروه تعریف شده که ۵۷ پروژه به قمی‌ها تحویل داده شده است و همه تلاش ما در گروه ساختمانی زاگرس این است که نماینده فاخری برای قم در کشور باشیم و در کشور هم اقدام به ساخت مسکن کنیم.
وی اضافه کرد: سعی ما این است که در کارمان بهترین باشیم و برنامه‌ریزی ما هم این است ساختار فنی مجموعه پروژه‌های که تعریف کنیم که نماد شهری قم باشد.
اعرابی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ هزار متر پروژه ساختمانی در قم در مالکیت این گروه یا مشارکت‌درساخت با کارفرماها است و با ارگان‌های مختلف همکاری داریم.
وی ابراز داشت: در حال حاضر ۱۳۰ نفر در این گروه به‌صورت مستقیم  و یک هزار نفر در پروژه در حال مشغول فعالیت هستند.
مدیر بازاریابی گروه ساختمانی زاگرس عنوان کرد: ۹۰ درصد پروژه اعم از تعریف و خرید و مشاوره، خدمات پس از فروش و تحویل پروژه و دفاتر و نظارت‌های مختلف در بحث ساخت پروژه از سوی این گروه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: با تعداد زیادی از معماران کشور همکاری داریم. اما کلیت کار پروژه به‌وسیله این گروه انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.