کد خبر : 13024
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 11:31

امتحانات همه پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ نهایی برگزار می شود

امتحانات همه پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ نهایی برگزار می شود
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنکور ۱۴۰۳ صرفا سوابق تحصیلی پایه دوازدهم با تاثیر ۵۰ درصدی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت و در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی با احتساب پایه‌های یازدهم و دوازدهم به ۶۰ درصد می‌رسد.

وی گفت: آزمون‌های نیمسال دوم (خرداد) دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود.

­معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی جاری و در خرداد ۱۴۰۳ در امتحانات شرکت می‌کنند در کنکور سال ۱۴۰۵ در هر ۳ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم باید سابقه تحصیلی داشته باشند.

کاظمی با تاکید بر اینکه از امسال باید امتحانات نهایی در هر ۳ پایه تحصیلی برگزار شود، تصریح کرد: ملاک سوابق تحصیلی هم لزوما نتایج امتحانات خرداد است و امتحانات دی و شهریور به عنوان سابقه تحصیلی برای ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور، منظور نمی‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی به ۶۰ درصد می‌رسد، افزود: در کنکور ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازهم، ملاک عمل خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.