کد خبر : 13287
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 8:43

سردار نقدی:

انقلاب اسلامی ملت‌ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند

انقلاب اسلامی ملت‌ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند
معاون هماهنگ کننده سپاه بیدار شدن دنیا و برخاستن آنان علیه ظلم را از برکت ایثاری دانست که مردم ایران در سال ۵۷ کردند و گفت: درس انقلاب اسلامی بود که ملت‌ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند و تا پای جان ایستادگی کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا نقدی پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمندان قم برگزار شد اظهار کرد: اگر امروز ما شاهد آتش سنگین صهیونیسم روی مردم غزه هستیم از طرفی مقاومت مردم غزه هم زبان‌زد جهان شده است.

وی از مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس یاد کرد و افزود: باید روزی راکه روی مردم دزفول ۵۵۰ موشک پرتاب کردند به یاد بیاوریم و بدانیم درس انقلاب اسلامی بود که ملت‌ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند و تا پای جان ایستادگی کنند.

نقدی در ادامه گفت: در زمانی، لبنان را بخاطر بستر فسادهای اخلاقی شیوخ و مرتجعین عروس خاورمیانه می‌شناختند و با فلسطینی که با صهیونیسم بر سر حاکمیت کشور کوتاه آمده بود و عراقی که زیر دست دشمنان اسلام بود و یمنی که در اختیار سوسیالیست‌ها تابع آل‌سعود بود روبرو بودند اما امروز این‌ها در سالروز ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی تبدیل به صخره تسخیر ناپذیر در برابر ابر قدرت ها شده‌اند.

وی افزود: امروز در منطقه کوچک غزه کارخانه موشک‌سازی ایجاد شده است و جوانان فلسطینی توانستند بیش از ۱۰۰۰ تانک و نفربر را منهدم کنند و تلفات بسیار زیادی به دشمنان وارد کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد راهپیمایی لندن و بزرگترین راهپیمایی واشنگتن هستیم و این‌ها نشان دهنده بیدار شدن دنیا و برخاستن آنان علیه ظلم به برکت ایثاریست که مردم در سال ۵۷ کردند تا پیروزی به دست آورند.

وی افزود: دشمنان ۴۵ سال باما در حال جنگ هستند و در این سال‌ها مردم کوچه و بازار را کشتند، جنگ‌های قومی راه انداختند، تحریم‌های اقتصادی اعمال کردند و بسیاری از توطئه‌های گوناگونی که شاهد آن‌ها هستیم را رقم زدند، تحمل ظلم دشمن تا کنون سخت بود اما امیرالمومنین در حدیثی میفرماید آن کسی که صبر پیشه کند پیروزی قطعا همراه او خواهد بود.

نقدی در ادامه گفت: قبل از انقلاب هیچ تصوری که شاه را کنار بزنیم وجود نداشت اما شما مردم با به صحنه آمدن و اطاعت از ولی امر به لطف خدا پیروزی بر دشمن پدید آوردید اما رسانه های دشمن سعی می‌کنند دستاوردهای شما مردم را در طول انقلاب اسلامی کوچک بشمارند، آنها نتوانستند مردم را با جنگ نظامی شکست دهند، نقشه کشیدند که مردم را با جنگ فرهنگی و رسانه ای و اقتصادی شکست دهند و تا کنون بدترین بلاها را برسر  کشور آوردند اما این مردم بودند که ایستادند و حتی قدمی عقب ننشستند.

نقدی خاطرنشان کرد: هر سال در ۲۲ بهمن جریان عظیم انقلاب اسلامی مشخص می‌شود و همانطور که امام خمینی(ره) می‌فرماید : این انقلاب به حکومت جهانی حضرت حجت خواهد رسید و ما اگر میخواهیم به آنجا برسیم باید استقامت کنیم.

وی افزود:  در این برهه از زمان باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و در انتخابات همه باید به میدان بیایند و باید در نیمه شعبان حماسه بزرگ اربعینی در قم تکرار شود تا همه با امام زمان (عج) عهد ببندیم و نقش خودمان را درست ایفا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.