کد خبر : 9401
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 21:27

اورژانس قم در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۸۱ مأموریت انجام داد

اورژانس قم در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۸۱ مأموریت انجام داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، گفت: در تعطیلات آخر ماه صفر، هزار و ۴۸۱ مورد از تماس‌های گرفته شده با اورژانس ۱۱۵ قم منجر به انجام مأموریت شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛دکتر بهزادی نیا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در گفت‌وگویی به ارائه گزارشی از فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی استان در تعطیلات آخر ماه صفر سال جاری پرداخت و گفت: از ۲۲ شهریور تا ۲۶ شهریورماه ۳ هزار و ۹۱۶ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم گرفته شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس‌های گرفته‌شده هزار و ۴۸۱ مورد منجر به مأموریت شد، گفت: تعداد تصادفات در این بازه زمانی ۲۵۱ مورد بوده که ۳۴۱ مصدوم حوادث به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی افزود: از ۶۳۵ مأموریت‌های انجام‌شده ۴۳۷ مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی و ۱۹۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بودند.

دکتر بهزادی نیا افزود: مصدومان با بیماران ۶۲۰ مورد از مأموریت‌های انجام‌شده درمان در محل شدند که ۴۷۷ مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی و هزار و ۴۴۳ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: متأسفانه در ۲۵ مورد از مأموریت‌ها ثبت فوتی داشتیم که ۲۳ مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی و ۲ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی بودند.

دکتر بهزادی نیا گفت: ۱۴۹ مورد از مأموریت‌ها با موتورلانس انجام و ۱۳۹ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: همچنین در چهار مورد از مأموریت‌ها بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم به پرواز درآمد که در مجموع این پروازها ۸ مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.